Friday, September 9, 2011

Packing... =)


Salam....

Alhamdulillah 90% barang siap dipacking untuk pulang ke Terengganu.......Barang dah siap packing.... Hati macamana agak-agaknya??Dah packing spenuh hati ke untuk balik meneruskan perjuangan?Sedih berpisah ngan family....Sedih tak dpt duk rumah dah..

"Normal lar student macam tu kan" Kata seorg sahabat saya....

Smalam berchatting dgn seorg sahabat....Ambil Medic jugak di Cairo...Bila ckp pasal packing hati nie... Dia pun meneruskan perbualan macam biasa... Mula-mula rasanya macam dia takde lar nak bg impak sgt.. Then bila dia sibuk bercerite ade satu je ayat dia untuk buat kesimpulan dgn smua yang dia cite panjang berjela:

"So kena hargai peluang tu"

...Simple je.... Tapi dah cukup macam tersentap gak lar hati ni... Baru lar tau dia memang saja crik pluang nak bg smangat..Sbb tu tak bagi potong ckp dia...Em kalau piki balik... Dia lagi jauh berada di Cairo nun... Tak dpt balik beraya pun... Tak merungut pun....Apalah sgt cabaran kerinduan yang dialami sahabat saya tu jika dicompare dgn saya yang masih bersama di bumi Malaysia ini.=)

"Terima kasih sahabat"

Insya-ALLAH tanpa disedari hati saya dah terpack sndiri... Walaupun maybe masih ade banyak kekurangan saya berharap untuk memperbaikinya.... Tgh suro otak untuk bersedia mentally dgn sgt gagah skali....=)

"Prepare niat yg betul, jiwa yg besar, motivasi yg tnggi, iman dlm dada, ilmu yg sepatutnya :D"
 Pesan seorang sahabat lagi untuk first day clinical


Insya-ALLAH posting first di ward Surgery...

All the best untuk kawan-kawan smua dan saya juga...

Doakan saya =)




Sekian..... =)
:D

2 comments:

Just.A.Blogger said...

slmt berjuang kak afy!!

Afyfa said...

sama gak ko Pak cik shimon...(berkak sangat ko ek..)