Friday, October 21, 2011

Future Maybe??

Salam...

Key mengambil masa terluang (eh terluang ke??).. Just nak share few words...

Em entahlar.. Sya smakin risau nak menghadapi hari2 mendatang...

Takut nak exam??? Of course.. Sgt2 lar berdebar2... Smpy hormone adrenaline pun tak tau nak dikeluarkan ke mana lagi... Tachycardia, SOB smua tgh associated lar ni... Plus demam yang tetiba dtg bertandang ni.... =(

Ops dah lari tajuk.. apa yang saya takutkan dalam menghadapi hari2 mendatang ni...

Sebenarnya....

Saya takut bila dah makin BUSY ni... Saya...Smakin...

  • Tak Kisah Pasal nak Menjaga Hati kawan2... Mean by saya senang2 je buat satu benda tu tanpa pedulikan pun if saya Sakitkan Hati sesiapa....
  • Semakin fokus lebih kepada Nak penuhkan kejayaan di DUnia je... Smpy terlupa and tertinggal dah nak istiqamah Amal-amal bekalan di akhirat...
  • Terlupa nak senyum... Terlupa nak senangkan hati org lain..

  • Semakin SELFISH..... Lantak p lar hangpa smua.. yang penting hal ak SETTLE.....
Em pernah terpiki tak... Bukan lar nak ckp saya seorg yang PERFECT sblum ni... Cuma recently saya perasan ke'probablity'an untuk kehilangan nilai2 moral pada masa akan dtg macam ada... .... Adakah normal dan life memang macam tu???

Teringt kata seseorg dahulu:

"Akan sampai masa nanti... Kita akan terpaksa selalu kena pentingkan diri sendiri dari org lain.. Sbb orang sekeliling kita pun dah tak akan peduli dah kat kita.. Even Best Friend lar serapat mana pun"

Btul ke?? Saya langsung tak nak percaya....

Tapi.......

Em ntahlar... Saya berharap pendapat org tu salah lar... Sgt2 berharap...

Sama2 kita doakan yang terbaik antara kita... Insya-ALLAH....

         ‘Manusia itu akan jadi baik, dengan meniru perangai kawannya yang baik. Begitulah sebaliknya’

Sekian..... (Few words je kan???)


P/S: All the best kepada kawan2 yang akan menghadapi Exam for CLINICAL for the First Time ni... INsya-ALLAH kita sama2 try wat yang terbaik.... Doakan Saya dan rakan2 =).. Chaiyok....

P/s: Wahai encik hati yang mudah dibolakbalik kan.... Sila Tabahkan dan Kuatkan Hati anda!!! =)


Ehem bila rasa tension dga lagu ni key,... =)

2 comments:

ayub zainodin said...

inshaALLAH...semua akan jd baik...hubgan sesama manusia dan hubungan dgn ALLAH memang selalu kena jg...mudah2an ALLAH memberkati dan mempermudahkan urusan kak afy as long as kita sama2 menjg urusan ALLAH didunia ini...

Afyfa said...

Salam.. Tq ayob.. sama2 doakan yang kita sama2 dapat menjaga hubungan dengan ALLAH dan manusia.. SENTIASA....
=)