Friday, December 2, 2011

Post khas untuk....

Salam..

Key saya ingin Tujukan Lagu di Bawah kepada....

Seseorang Yang Special......

Siapakah?????

Huhu...

Key ar terus terang je...

Khas kepada

KAK SYAMIMI NADIAH A WAHAB....(Key sila tepuk tangan skrg)

=)


Patah Seribu - Shila Amzah

Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikkan kata kepadaku
Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua
Hapuskan semua kenangan

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
Pergilah

~Sekian~

Perhatian: Lagu ini ditujukan Khas kepada Kak Nadiah sahaja.. Pada yang tak disebut tak yah nak perasan2 lagu nie untuk beliau ke apa ke... KEy Sekian...

P.s: Kak Nadiah okey tak??hehe....(Sila Terharu okey)






7 comments:

N.I.A said...

alahai comelcomel kakak2 aku ni ha.kalau nak nyanyi jangan kuatkuat ye :) nanti g kelas kena bawak payung.hehe

AkU_SyaNa said...

hahahaha..kak afy..kenapakah????ak x pergi mana2 pon...kt cni je....hehhehee~~~
sgt menterharukan ok........
sobbb..sobbbb....mungkin perlu skg jugak hafal utk duet ng kak afy...hakahkakkahh...
muuaahhhhxxxxx!!!

Afyfa said...

Ijat: huhu memang cmey pun.. Eh tak perasan ke yang skrg ni tak slalu tak hujan.. sbb kitorg nyanyi lah tu... hehe

Nadia: Sile praktiks skrg jugak... dulu 3 suara.. sekarang kite wat 2 suara.... hahahaha

Anonymous said...

fyfaaaaa.................... i miss u......mentang2 aku dah kawen ko dah xkawan ngan aku kan..woooooooooo........(hohohoh)
email aku kat:yey.lila91@gmail.com

Afyfa said...

haha mana ad ak lupa kat ko lila.. ko yang luapa kat ak.. sbb dah kawin kan.. hehehe... rindu lar kat ko

Iman Lurv Islam said...

nape delete posts yg dulu...best kowt...

Afyfa said...

Iman: saje je.. jangan wisau.. tak best sgt pun post tu.. hehe