Tuesday, August 2, 2011

Pelangi =)

Salam...

Lama gak meninggalkan blog yang kesunyian nie.. hehe...

Takpe nak update gak skrg.....

First of ALL Happy Ramadhan Everybody!! Semoga Ramadhan kali ini kite penuhi dgn ibadah dan berlumba2 mencari pahala2 free yang ditawarkan pada bulan ni.. cepat2 jangan tgu 10 hari terakhir je...  =)


          Mgu sblum Ramadhan, adalah mgu yang pgl hectic bagi saya.. Dgn membuat pujukan serta surat rayuan.. akhirnye berjaya jugak mendapat kelulusan untuk ke pulan ke rumah nenek saya di PJ.. yeah!! Melawat nenek pun antara tujuan.. and then saya telah pun bertemu sahabat2 handai.. Sahabat2 lama yang dirindui.. Alhamdulillah.. aktiviti berjalan lancar.. 5 hari duduk kat Rumah wan 4 hari say kluar berjalan2... Melepas gian lar konon.. hehe...

Saya malas nak bercerita panjang untuk kali ni.. Biarlah gambar saja yang menceritakan segalanya =p

Bergambar tgh org ramai...
Banyaknye makan =p
Dah jangan nak contol ayu sgt...
Suka sgt gambar nie.. Saya dah start rindu kat lembu saya.... =)

                 Honestly kepada Kussesmate saya nie.. Kamu..kamu..and kamu memang x pernah berubah.. about 3 years kita tak jumpa kan.. Alhamdulillah jumpa jugak untuk kali ni.. kalau lah bleyh ulang masa kite suke main2 kat skola dulu =p... Oh really miss it.. Especially bila fyqah asyik menyandar kat saya je.. hehe.. Memang ingat ar memory2 lama =) Rasa disayangi..Kepada Anis, Afyqah, Shidot, Athirah, Fyad, Auni, Ain thanks sbb sudi lapangkan masa dgn ASY..  (lama rasanya org dah tak pgil Asy) Rakan2 lain Insya-ALLAh.. panjang umur kite jumpa.. =)

                 
                Ha makcik2 kat atas ni peminat saya.. eh silap bukan mak cik.. Akak-akak... hehe first time kluar skali dekat KL.... Macam tak caye je.. Slalu jumpa kat KUala Terengganu tercinta. =p Neway nak sain..nak sain.. =)

Ni nama dia kak Shila tau.. Kak shila.. =)

Ni pakwe Kak Shila... Ape ntah nama die.. lupa =p

                    Last but not least, Berjumpa dgn Paan n SHila.. Thanks kat mereka kerana telah bermurah hati membelanja saya makan.. yeah!! Dah lama dah planning nak jumpa kali nie baru btul2 leyh jumpa.. Tapi sian kat PAan.. dtg untuk lunch.. je.. hehe. next time lar paan =)

                   Saya pun ade gak pergi tgok wayang dengan Ya (my aunt..) masa hari Khamis... sempat ar 2 movie.. =) Cite HAngover and Captain AMerica.. 2-2 pun best.. And leyh lar nak tgok kalau bosan =)

4 location in 4 days : Mid, Klcc, One Utama, Mid again...

Kepada rakan2 H20 saya mintak maaf sgt sbb x dpt menghadiri reunion pada hari Sabtu... Hal ini adalah disebabkan seruan keluargaku untuk pulang sudah bergema... Insya-ALLAH next time..

Owh dalam kluar berjalan2 tu smpat gak saya tolong nenek saya buat Buah Melaka.. First time wat.. Tak sangka senang gak wat kuih nie.. slama ni tau makan je =p

Ni copy je tau.. Bukan yang saya wat.. =)
Akhir kata... 
  

6 comments:

cT_nuRizZaTi said...

wah~happy nmpak..??? hik33~selamat berpuasa kak afy..!!!lalala~

(xtaw nk komen pe sebenarnye)adeh~=.=''

Afyfa said...

Selamat berpuasa kakti... hehe.. rindu lar kat hang..
hang ni macam chipsmore skejap ade skejap x de.. =p

cT_nuRizZaTi said...

chipsmore..???? adakah ak nmpak menyelerakan..????ishh333~-__-"

p/s:rindu ko gak~lalala
(smbil berlari2 malu)hahaha~

Afyfa said...

mungkinkah sangat menyelerakan.. tapi malangnye.. ak tak suke chipsmore ler.. =)

zUlaikha rAzak said...

k.afyyyyyyyyyyyyy
semangat nih nak kumin.sbb ade muke sndrik kat saen.hik2
nak sainnnnn..rindu kamu afifah:)

Afyfa said...

Kak ika..mestilar u semangat sbb gambar u sgt hot..
Alamak tetibe rindu gile lar kat awak
=(